Zawody w LoLa

League of Legends tournament

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-01-31 16:21:12

norek018
Administrator
Windows 8.1Chrome 40.0.2214.93

Regulamin

1. Postanowienia ogólne
1.1. Zachowanie
Wszyscy użytkownicy proszeni są o zachowywanie się w sposób ludzki w stosunku do innych zawodników oraz administracji - traktuj innych tak, jak Ty chciałbyś być traktowany! Jeśli gracz zostanie uznany przez administratora za winnego, mogą zostać nałożone punkty karne. Drużynom grozi usunięcie z ligi, blokada itp.

1.1.1. Obrazy
Wszystkie obrazy, które będą powiązane z zawodami zostaną ukarane. Dotyczy to głównie obleg podczas meczy, ale także na stronie ligi (forum, komentarze pod spotkaniem, etykiety wsparcia, protesty itp.). Obraźliwe teksty wysyłane poprzez IRC, ICQ, e-mail czy inne programy powiązane z zawodami również będziemy karać o ile otrzymamy dowody zaistniałej sytuacji. Ekstremalne obrazy, np. groźby mogą skutkować nawet usunięciem konta.

Pisemne ostrzeżenie za pierwszą obrazę
1 punkt karny + 1 tydzień blokady za drugą obrazę lub pierwszą agresywną obrazę
2 punkty karne + 2 tygodnie blokady za trzecią obrazę lub drugą agresywną obrazę
3 punkty karne + 3 tygodnie blokady za kolejną obrazę
Decydującym czynnikiem jest ilość aktywnych punktów karnych za zniewagi. Dotkliwości obelgi również będzie brana pod uwagę. Obraza może zostać zgłoszona tylko i wyłącznie przez etykietę wsparcia.

1.1.2. Spam
Nadmierne pisanie niepotrzebnych etykiet wsparcia, komentarzy pod meczem, w profilu gracza itp. uznawane jest za spam i karane następująco:

Pisemne ostrzeżenie za pierwszy incydent
1 punkt karny + 1 tydzień blokady na pisanie komentarzy za drugi incydent
2 punkt karny + 2 tygodnie blokady na pisanie komentarzy za trzeci incydent
3 punkt karny + 3 tygodnie blokady na pisanie komentarzy za kolejne incydenty
Decydującym czynnikiem jest ilość aktywnych punktów karnych.

1.2. Mecze, turnieje, spotkania
We wszystkich turniejach każdy powinien stosować się do zasad fair play.

Każde spotkanie nieważne czy to mecz ladderowy, turniejowy lub inny, muszą zostać rozegrane zgodnie z zasadami, dopóki wynik nie zostanie wpisany na stronie zawodów . Mecze, które nie miały miejsca, powinny zostać usunięte przez administrację. Mecze, które nie odbyły a wynik został wpisany, zostaną uznane za fałszywe, a gracze/drużyny ukarane.

1.3. Programy
Programy, które nie są oryginalną częścią gry, łącznie z modyfikacjami, nie są dozwolone w zawodach. Wszystkie programy głosowe, takie jak TeamSpeak, Ventrillo można bezpiecznie używać. Skrypty oraz zmiany w konfiguracji gry są dozwolone, chyba że są one całkowicie lub częściowo zabronione przez regulamin. Programy, które zapewniają przewagę podczas gry (sterowniki, które pozwalają na usuwanie ścian) są zabronione. Wszelkie programy, które zmieniają grę są zabronione.

1.4. Nagrody
Każdy gracz bądź drużyna, która wygrała nagrodę rzeczową w konkursie, zgadza się na udostępnienie danych osobowych, niezbędnych do wysyłki nagród. Nagrody rzeczowe lub finansowe zostaną wysłane do 90 dni od zakończenia konkursu bądź rozgrywek.

1.5. Konto Premium
Konto Premium zakupione, bądź uzyskane z różnego rodzaju akcji promocyjnych należy aktywować do 10 dni od daty jego otrzymania. Kont Premium otrzymanych z akcji promocyjnych (jak np. konkursy, turnieje, ulotki) nie wolno sprzedawać, ani odstępować innym osobom. W przypadku wykrycia takiego zajścia zarówno osoba udostępniająca kod promocyjny, jak i osoba, która ten kod wykorzystała zostanie ukarana 3 miesięczną blokadą konta.

1.6. Relacje
Posiadamy wyłączne prawo do relacjonowania spotkań ligowych. Obejmuje to wszystkie formy przekazu, w tym boty IRC, Shoutcast, HLTV. Electronic Sports League może dać pozwolenie na przeprowadzenie relacji ze spotkania, w tym wypadku należy się skontaktować z głównym administratorem przed meczem

Organizatorzy skontaktują się z graczem lub drużyną czy chcieliby transmisji z meczu. W przypadku, gdy do tego nie dojdzie, zawodnicy sami mogą zamówić, np. HLTV. Mecz powinien zostać rozegrany na serwerze, gdzie admin nie ma dostępu i jest wystarczająca ilość slotów

1.7. Ujawnianie treści
Żaden z wewnętrznych tekstów w etykietach wsparcia oraz protestu, bądź też napisany przez administratorów do zarejestrowanych użytkowników serwisu, nie może zostać opublikowany bez wyraźnej na to zgody Electronic Sports League.

2. Oszukiwanie
2.1. Opis
Próby wprowadzania administracji lub innych graczy w błąd, nie będzie tolerowane.

2.2. Inne przewinienia
Związane z wykorzystywaniem błędów strony. Sankcje te leżą w gestii odpowiedzialnego administratora.

2.3. Używanie niedozwolonego oprogramowania
Wszystkie formy oszukiwania w meczach są zabronione i będą surowo karane. Gracze dopuszczający się cheatowania poza mogą zostać zawieszeni jeżeli dowody będą wiarygodne. Uwaga, w tych sprawach nie przyjmujemy publicznie przedstawionych dowodów w postaci dema lub zrzutu ekranu. Jeżeli okaże się, że ktoś dopuścił się oszustwa, nieważne w jakiej formie, aby uzyskać przewagę podczas meczu, organizator ma prawo ukarać zespół zgodnie z regulaminem. Gracz ryzykuje wyrzucenie z konkretnej ligi lub ze wszystkich lig (dotyczy to również zespołu). Używanie niedozwolonych programów lub stosowanie innych metod ułatwiających grę, manipulowanie ESL Wire jest zabronione i będzie karane

3. Konta
3.1. Gracze
Konto może zostać stworzone przez osobę, która ukończyła 6 lat. Podczas rejestracji należy podać aktualny adres e-mail. Aby uczestniczyć w ladderach należy mieć wpisany i uwidoczniony numer kontaktowy, np. ICQ lub kanał IRC. Również każdy użytkownik powinien mieć uzupełniony aktualny kraj zamieszkania.

3.1.1. Multi konta
Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Jeżeli gracz nie ma dostępu do swojego konta i przez to utworzy nowe, musi napisać suport i wyjaśnić sytuację.

3.1.2. Nicki, nazwy zespołów i adresy URL
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany nicku i / lub aliasów URL, jeśli spełniają następujące warunki:

są chronione prawami osób trzecich, a użytkownik nie ma pisemnej zgody
przypominają lub są identyczne z marką, znakiem towarowym, bez względu na to czy została ona zarejestrowana lub nie
przypominają lub są identyczne do osoby, którą nie są
używają nazw produktów Turtle Entertainment
przypominają lub są identyczne z nazwiskami pracowników Turtle Entertainmnet
Oprócz powyższego, wszelkie pseudonimy, nazwy zespołów, które mają charakter czysto handlowy, (np. nazwy produktu), oszczerczy, obraźliwy, wulgarny obsceniczny, anty semicki, nawołujący do nienawiści, są zabronione. Korzystanie z alternatywnej pisowni, w celu uniknięcia wymagań wymienionych powyżej jest nielegalne

3.1.3. Zdjęcie
Zdjęcie powinno pokazywać twarz zawodnika. Jeżeli chcecie dodać coś innego użyjcie opcji dodania loga lub skorzystajcie z galerii. Fotografia zawsze musi być aktualna, manipulacja jest zabroniona. Nie wolno dodawać zdjęć broni!

3.1.4. Kraj
Użytkownik powinien mieć uzupełniony kraj, w którym aktualnie mieszka. Wszelkie próby oszustwa będą karane.

Jeśli gracz zmienia kraj zamieszkania, w celu uniknięcia ograniczenie ligi – wymagania Playcard – zostanie ukarany 2 punktami karnymi oraz blokadą na okres jednego tygodnia. Jeśli taki gracz uczestniczy w meczu drużyny, otrzyma ona 3 punkty karne a spotkanie zostanie usunięty.

3.1.5. Narodowość
Obywatelstwo gracza powinno być zgodne z informacjami zawartymi w paszporcie.

3.2. Drużyny
Nazwy drużyn nie są unikalne, ale niektóre z nich (pokrywające się z nazwami znanych zespołów) mogą zostać zmienione.

Nazwy zabronione przez prawo nie będą akceptowane. W takiej sytuacji konta będą usuwane i nakładane punkty karne.

Jeżeli konto drużyny zostanie usunięte z powodu aktywnych punktów karnych i utworzone nowe, nastąpi transfer kary. Dodatkowo drużyna otrzyma 1 punkt karny za swoje zachowanie. Logo powinno być powiązane z drużyną i zawierać, np. jej nazwę. Obrazki, które nie będą nieetyczne będą usuwane.

3.2.1. Zmiana nazwy drużyny
Nazwa drużyny może zostać zmieniona w każdej chwili.

Zmienianie nazwy zespołu, aby oszukać inną drużynę jest zabronione. Ekstremalnie długie nazwy nie są dozwolone i będą karane punktami karnymi.

3.2.2. Narodowość drużyny
Generalnie, podczas rozgrywek w poszczególnych sekcjach narodowych, przez cały czas drużyna musi mieć więcej niż 50% graczy, którzy zamieszkują ten sam kraj lub posiadają takie samo obywatelstwo.

3.2.3. Gracze w drużynie
Zawodnik może grać tylko dla jednego zespołu w turnieju lub lidze. Uczestnicy EPS nie mogą rywalizować w niższej lidze EAS.

W turniejach i ligach, które wymagają Premium lub Trusted, tylko gracze spełniający te warunki mogą wziąć udział w rywalizacji. Generalnie gracze, którzy są oznaczeni jako nieaktywni lub członkowie honorowi nie kwalifikują się do gry.

3.2.4. Opuszczanie/ dołączenie do drużyny
Gracz może opuścić i dołączyć do zespołu w dowolnym momencie. Jednak po opuszczeniu zespołu, otrzymuje się blokadę na 5 dni, która uniemożliwia dołączanie do nowej drużyny. Nowy zawodnik jest uprawniony do gry, kiedy dołączył do drużyny przed startem spotkania.

Uwaga, w niektórych turniejach i ligach mogą obowiązywać dodatkowe zasady, więc należy przed rozpoczęciem rywalizacji uważnie przeczytać informacje o rozgrywkach lub w przypadku wątpliwości napisać do administracji poprzez etykietę wsparcia.

4. Punkty karne
Jeśli zawodnik lub drużyna lekceważy lub narusza jedną lub więcej reguł w lidze, może skutkować to punktami karnymi, ich ilość zależy od wagi przewinienia. Punkty karne są kasowane po pewnym okresie, poniżej zamieszczamy dokładne informacje:

1-2 punkty karne: 2 miesiące
3-6 punktów karnych: 3 miesiące
7 punktów karnych: 6 miesięcy
12 punktów karnych: 2 lata
Oprócz punktów karnych, zawodnicy i zespoły mogą otrzymać blokady, jeśli uzbierają pewną ilość punktów karnych:

Po uzyskaniu 4 punktów karnych: blokada na 1 tydzień
Po uzyskaniu 8 punktów karnych: blokada na 2 tygodnie
Po uzyskaniu 10 punktów karnych: blokada na1 miesiąc
Zablokowani gracze i drużyny muszą rozegrać otwarte spotkania, nie mogą wyzywać na pojedynki i być wyzywanym. Zablokowani gracze nie mogą brać udziału w meczach zespołu z wyjątkiem drużyn 2on2.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot

Stopka